Tarts velem a tudatosság útján!

Hogyan teremts változást könnyedén?

2018. október 28. - Kurucsai Márta

Biztosan ismerős számodra, amikor tudod, hogy szükséged volna változásra az életed valamelyik területén, de mintha nem lennél képes meglépni azt. Visszatartanak a félelmeid, indokokat keresel arra, miért ne tedd meg, ami pedig már szükséges lenne számodra ahhoz, hogy merj váltani. Mintha a rajtnál állnál a startvonalon, de nem mersz elindulni, pedig magad tűzted ki a célodat.  Tudod, hogy mit akarsz, tudod, hogy  hova akarsz eljutni, mégis, az első lépést nem mered megtenni, mert visszahúz a környezeted, a félelmeid, a jövő láthatatlan bizonytalansága. 

Sokat segít, ha tudomásul veszed, hogy senki nem fogja helyetted megtenni az első lépést. Segít, ha felismered és bevállalod önmagad előtt a félelmeidet, hiszen ez egy természetes dolog, mindannyian félünk a változástól és legyőzni csak akkor tudjuk, ha tisztában vagyunk azzal, hogy konkrétan mi is az, amit le akarunk győzni. 

A komfortzónád is visszahúzhat, mert ebben érzed magad biztonságban. Ha nem is olyan kellemes vagy boldog az az élet amiben élsz, ez az amit ismersz, ez amiben otthon érzed magad, ebben tudod előre mikor milyen dolog hová vezet, mikor milyen problémát hogyan oldhatsz meg, a konfliktusok és a nehézségek ismerősek.  Ha vágysz a változásra, akkor biztos lehetsz benne, hogy szűk ez a komfortzóna már számodra, szeretnél valami felé nyitni, csak nem tudod még, hogy pontosan mi az, nem tudod még hogyan kezdj neki. 

time-for-a-change-2015164_960_720.jpg

Az ilyen élethelyzetekre fejlesztette ki Lenni Rossolovski, a Változás Meditációját, ami egy speciális neuroakusztikus hanganyag, ami hozzásegít téged ahhoz, hogy meg mert lépni az első, a változásod útjára irányuló lépést, hogy bele merj vágni az ismeretlenbe, ha már égetnek a körülményeid de még nincs meg a konkrét célod, hogy hova akarsz eljutni, csak azt tudod még, hogy onnan tovább akarsz lépni, ahol jelenleg tartasz. Legyen ez párkapcsolati, anyagi, munkáddal kapcsolatos területe az életednek, ha változtatni akarsz, ez a zenei anyag átsegít téged a nehézségeiden és támogat a folyamataidban. 

Minden változás velejárója egy bizonytalansági tényező, ami azt jelenti, hogy lesznek olyan dolgok, amire nem készülhetünk előre, mert nem tudjuk mik ezek pontosan és mikor és hogyan fognak megtörténni. Váratlan helyzetek, hirtelen megoldandó feladatok, amikre nem tudhatjuk előre, hogyan fogunk majd reagálni és ennek a tudata félelmeket generál bennünk. Nagyon szeretnénk hogy életünkben pozitív változások történjenek, de nem tudjuk biztosan, hogy ehhez mit és hogyan kellene csinálnunk. Van amikor hónapokig vagy akár évekig ebben a helyzetben maradunk.

A Változás meditációja programot arra fejlesztették ki, hogy agyunkban feloldja azokat energetikai blokkokat, amik által akadályozva vagyunk a változásainkban. 

Miben segít? 

-Alkalmazkodni tudunk általa azokhoz a változásokhoz amik már bekövetkeztek az életünkben.

-Kimaxolja a változás körülményeihez való alkalmazkodás képességét.

-Felkészíti az elmét a külső hatások befogadására

-Növeli az alkalmazkodó képességet és a kreativitást.

-Megnyugtató, ugyanakkor stimuláló hatást gyakorol az elmére és azon keresztül az egész testre.

-Kifejezetten ösztönöz a változtatásokra, kinyit a változások befogadására azáltal, hogy eltávolítja azokat a blokkjainkat, amelyek eddig akadályoztak minket. 

LETÖLTÉS 

Fontos: 

Ez nem egy önhipnózis program! Nem kell hozzá megfogalmazott cél, nem kellenek hozzá szavak és pozitív megerősítések! Megnehezítheti a program működését, ha programozod magad a hétköznapi tudatosságod szintjén, ez a program annál sokkal mélyebben működik! 

 

A program jellemzői

  • A " Meditáció a változás " program számos funkcióval rendelkezik. Ha betartod ennek a leírásnak a követelményeit, az első hallás után érzi majd az eredményt.
  • Nagyon fontos, hogy ne legyél dehidratált állapotban amikor alkalmazod. Igyál meg a hallgatás előtt 1-2 pohár tiszta vizet. 
  • A maximális eredmény eléréséhez hallgatás közben a szemeket mindig le kell zárnod és figyelned kell a légzésed természetes ritmusára. Ne hallgasd semmilyen tevékenység végzése közben háttérzeneként.
  • Megfelelő hangerő megtalálása. A program felvételi szintje marginálisan van beállítva, így mielőtt elkezdenéd, hallgass bele és állítsd be a megfelelő hangerőt a magad számára. Erre nagyon figyelj ne legyen túl hangos, úgy állítsd be  a hangerőt,hogy kellemes legyen számodra.  
  • Ne alkalmazzuk egyszerre más programokkal. 
  • CSAK a fejhallgatóval hallgasd.
  • A hallgatás előtt ellenőrizd a fejhallgató polaritását - a jobb oldali helyet a jobb füledre kell helyezni, a bal oldalt pedig a bal oldaladra
  • A program a nap bármely szakában működik, de legoptimálisabb reggel vagy este. 
  • Napi egyszer vagy kétszer hallgasd meg, ne többször. Egy hét alatt maximum 5 alkalommal.Amikor befejezted utána még 6 órán át ne csinálj másfajta meditációt és ne hallgass másik programot az Advanced Mind Institue anyagaiból sem. 
  • Győződj meg róla, hogy az eredeti programot használod, kalóz verziókért nem tud az Intézet felelősséget vállalni, mert a minőség romolhat! 

Ha érdekel a téma, vagy segítséget szeretnél az orosz nyelvű letöltéshez, csatlakozz a facebook csoportunkhoz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosutak.blog.hu/api/trackback/id/tr5414328431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.